Антиунiверситет або програма Soft Skills
Про програму
Про програму

В якому університеті навчають скілам, за якими вас обирають майбутні роботодавці?

ILTI запускає новий проєкт "Антиуніверситет", в якому ви зможете адаптуватися до практичної діяльності і підлаштуватися під запити роботодавців.

Саме в ILTI-School з найкращіми тренерами ви прокачаєте навички, які не дають у жодному університеті, але шукають у всіх резюме.

Cофт-скілз стають мастхевом для успішної кар’єри. Без інтерперсональних навичок, здібностей до ефективної комунікації та креативного мислення вже важко уявити сучасного лідера, а без навичок командної роботи - ефективного співробітника.

Для кого?
Для кого?

Програма розвиває практичні навички одразу по трьох основних блоках скілів: особистісних, командних та ділових. 

Розроблена для студентів, що навчаються в університетах, але розуміють, що однієї базової освіти недостатньо, теорія без практики - ніщо, а софт-скіллз необхідні для роботодавця більше, аніж диплом.

Молодих фахівців, які невдоволені рівнем свого добробуту, роботою та відчувають, що не можуть покращити своє становище через брак креативності, гнучкості та самооцінки.

Формати програм
01
Повна програма

В програму входять три модулі на розвиток особистісних, командних та ділових навичок, які включають теорію, практичні тренінги, ігрові кейси, роботу у групах, домашні завдання та зворотній зв’язок від учасників та тренера.

Тренінги проводяться щосуботи та щонеділі протягом 3 годин. Старт 27 червня!

 

Опис форматів
Блок 1. Розвиток особистісних навичок

1. Лідерство

Особиста ефективність та емоційний інтелект. Ознаки справжнього лідера та відповідальність. Як подолати страх лідерства. Формування стресостійкості. Проактивність та вміння бачити кінцеву ціль. Вміння впливати та надихати людей. Навички та базисний стан лідера. Теорії та стилі лідерства. Типи лідерів - переваги та недоліки.  

2. Ораторське мистецтво 

Базові навички виступів - голос, енергетика, інтонації, емоції. Поза і жестикуляція - основні функції жестів, жестикуляційні акценти. Техніки боротьби з хвилюванням і страхом. Усунення слів-паразитів. Робота з аудиторією - айсбрейкери, розвиток впевненості та невимушеності, способи та техніки утримання уваги аудиторії. Прийоми сторітеллінгу. Прийом “Засіб-Вигода”. Підготовка та структура презентації. Варіанти початку та завершення презентації. Методики підготовки промов та планів виступів.

3. Особистий брендинг 

Що таке особистий бренд, навіщо він тобі та з чого складається. Самоідентифікація та вибір цільової аудиторії - кому та чим ти будеш цікавий. Персональна мотивація та цілі вашої story. Особистий бренд у соціальних мережах та поза ними, лайфхаки зі створення та просування контенту. Скриті загрози онлайн-ідентичності та репутаційні ризики. Як зробити так, щоб про тебе дізналися - робота зі ЗМІ. 

 

Блок 2. Формування навичок роботи в команді

4. Креативне мислення 

Інноватор та виконавець - у чому різниця? Як тренувати свою креативність. Генерація ідей в команді. Брейнштормінг. Як змусити інших йти за твоїми ідеями. Інноваційний менеджмент: від ідеї до ініціативи, від презентацій до експериментів, від досягнень до культури. Гібридне мислення та гібридний світогляд креативного лідера. 

5. Командний інтелект 

Ознаки ефективної команди. Постановка командних цілей. Дії по формуванню ефективних відносин в команді. 5 вад команди і способи їх усунення. Форми командної роботи - мозковий штурм, зустрічі, наради. Можливості проявити себе в команді. Техніки зворотного зв'язку і як сказати про те, що не влаштовує.

6. Командна фасилітація

Особливості командних цілей: спільність, амбітність, інноваційність, привабливість. Процедури постановки цілей. Мої провідні ролі і розподіл ролей у команді. Узгодження взаємодії і вкладу кожного учасника команди в результат. Методи вирішення конфліктів. Great team: Модель ефективної команди. 5F, п'ять факторів ефективності команди: мета, склад, взаємодія, лідер, зовнішнє середовище.

 

Блок 3. Опрацювання ділових навичок

7. Проєктний менеджмент

Знайомство з РМ: Хто це? Навіщо потрібен? Що робить? Взаємодія РМ з керівництвом, замовниками та іншими учасниками проєкту. Особливості роботи РМ та їх відмінності від задач інших членів команди та бізнес-аналітиків. Робочі інструменти та методології РМ: види мітингів та ведення звітності. Методологія управління проєктами Waterfall, гнучкі методи управління - Agile, Scrum, Kanban.

8. Тайм-менеджмент 

Стратегічне планування: необхідні навички. SMART технологія для постановки цілей. Розстановка довгострокових та короткострокових пріоритетів. Техніка прйняття ситуаційних рішень - думай повільно, вирішуй швидко. Уміння говорити: «НІ». Щоденний time management. Групування задач та правила їх формулювання. Способи аналізу витраченого часу. Пожирачі часу та методи боротьби з ними. Інструменти для планування - паперові та електронні планери, додатки та корисні ресурси. Джерела енергії та “як встигнути все”.

9. Ділова комунікація та листування

Сутність ділової комунікації, її форми та основні завдання. Основи ділової етики. Ділові переговори та ділова бесіда. Офіційно-діловий стиль мовлення та його особливості. Особливості телефонних розмов. Способи запобігання конфліктам та маніпуляціям співбесідника. Ділове листування: Правило “нуль у вхідних” та організація роботи з електронною поштою і месенджерами. Організація матеріалу - від безсистемності до плану. Правила написання і редагування текстів, уникнення багатослівності - пиши і скорочуй.  

 

Блок 4: Бізнес навички

10. Стратегічне мислення в бізнесі

Розширення власних горизонтів мислення потрібно для генерації якісно нових ідей. Щоб досягти задуманого, недостатньо просто загадати бажання. Досягнути цілей в роботі та особистому житті допоможе чіткий план дій і продумана стратегія. Розвиток стратегічного мислення особливо необхідно в умовах турбулентності, невизначеності та кризи. Курс спрямований на вивчення аналітичного апарату стратегічного аналізу і синтезу рішень, що включає узагальнення новітніх концепцій та інноваційні розробки. Курс допоможе визначити стратегію, спрямовану на реалізацію ваших довгострокових цілей в контексті досягнення успіху в бізнесі або інших починаннях.

11. Основи бізнес-аналізу

Бізнес-аналіз для розуміння механізму працюючого бізнесу. Що буде, якщо ми дамо знижку 10%? А якщо ми піднімемо ціни на 20%? Чи потрібно нам проводити масштабну рекламну компанію нового продукту, або достатньо буде запропонувати його існуючим клієнтам? Чи потрібна нам реклама в принципі, або досить сконцентруватися на прибутковості існуючих клієнтів? На кому і за рахунок чого ми заробляємо, і як нам стати ефективніше? Бізнес-аналітик дозволяє оцифрувати ваші бізнес і перетворити взаємозв'язку між його компонентами в зрозумілі числа для того, щоб їм можна було б управляти, тому що не можна управляти тим, чого не можна виміряти.

12. Digital-маркетинг і Customer Experience 

Що таке маркетинг та PR, та що змінилося після появи digital?  Customer Experience - це про продукт, команду, маркетинг чи хайп? Визначення перспективних сегментів ринку та дослідження цільових аудиторій. Соціальні мережі як інструменти маркетингової комунікації: основні правила та табу в роботі з Telegram, Facebook, Instagram, YouTube. Офлайн-комунікація: івенти, ЗМІ, колаборації. Створення іміджу особистості, бренду, продукту.

 

Вартість: 6000 грн.

Для студентів: 3000 грн.  

Лектори
Дмитро Малиночка
Дмитро Малиночка
Сертифікований soft skills тренер, медіатор в переговорах та керівник Malinochka Training Company. За 7 років тренерської практики. С 2018 р. soft skills тренер в EPAM. Готував спікерів до конференції TED.
Макс Бурцев
Макс Бурцев
Фаундер та креативний директор агенції Arriba! Creative Agency. Засновник школи маркетингу і комуникацій Багаж. Співзасновник школи Hotspot School of English. Лектор KMBS.
Андрій Кристенко
Андрій Кристенко
Адвокат, правозахисник. 12 років практики захисту прав громадян і компаній в Європейському суді з прав людини, 37 перемог. Автор пабліку ЄВРОСУД в Facebook (6,5К), YouTube (2,5К) і Telegram (2,4К). Радник юридичної компанії ILF з питань захисту бізнесу в ЄСПЛ.
Олена Пархоменко
Олена Пархоменко
Маркетинг-стратег, 14 років у консалтинговому бізнесі, 5 років в маркетингу і PR. Входить в топ-5 кращих фахівців зі стратегічних маркетингових комунікацій (рейтинг PLS 2018 видання "Юридична практика"). Директор з розвитку бізнесу юридичної компанії ILF.
Катерина Заславська
Катерина Заславська
Директор Київського офісу юридичної компанії ILF і PM в Офісі Почесного консула Німеччини. 10 років у сфері управління персоналом та побудови HR-систем в бізнесі. Супроводжує проекти у сфері культури.
Арсен Бучковський
Арсен Бучковський
Партнер юридичної компанії ILF (в топ-15 лідерів ринку). Менеджер проектів і продукту. Керував проектом впровадження СRM-системи і системи управління проектами в компанії.
Ольга Гужва
Ольга Гужва
Експертка та бізнес-консультантка у сфері комунікацій, PR, реклами, брендингу та маркетингових комунікацій, викладачка Karazin Buziness School.
Дмитро Бабаєв
Дмитро Бабаєв
Радник юридичної фірми ILF, фінансовий директор C-consulting. 15 років досвіду в корпоративних фінансах, фінансовому менеджменті, звітності для національних і зарубіжних інвесторів за міжнародними стандартами, звітності для публічних майданчиків.
Партнери
Юридична компанія ILF
Юридична компанія ILF
Асоціація правників України
Асоціація правників України
Стати партнером
Нам довіряють
2050
Слухачів пройшли навчання
90
Випускники уклали контракт в індустрії
53
Компанії брали участь у сертифікації
88
Лекції прочитано юристами з США та Великобританії