Fashion Law & Business Studios
ПРО ПРОГРАМУ
ПРО ПРОГРАМУ

Програма з Фешн права та бізнесу зосереджується на юридичних аспектах фешн бізнесу, його структуризації, просування та захисту.

Людям творчих професій іноді складно розібратися у юридичних питаннях, але якщо вони прагнуть до успіху та самореалізації, їм необхідні знання про те, як правильно здійснювати свою діяльність, як колаборувати, укладати договори, захищати свій бренд та інтелектуальну власність. 

Програма готує студентів до складностей та ризиків ринку моди, надає тактичні кроки, необхідні для розкриття творчого потенціалу і розвитку рівня професіоналізму в дизайні та фешн бізнесі.

ДЛЯ КОГО
ДЛЯ КОГО
  • Дизайнерів, модельєрів, художників по тканинах, ювелірів
  • Виробників готового fashion-продукту та сировини
  • Контракторів, ліцензійних груп, роздрібних продавців fashion-продукту, ритейлерів та байерів
  • Профільних ЗМІ, fashion-консалтингових агенцій та незалежних консультантів, модних фотографів та моделей
ЗАПРОШУЄМО ВАС
ЗАПРОШУЄМО ВАС
  • Посилити професійні навички та капіталізацію свого фешн бренду, оцінювати капіталізацію та свою цінність як дизайнера
  • Правильно ідентифікувати інтелектуальну власність в модному бізнесі, захищати свій бренд, репутацію та імідж
  • Працювати за правилами цивілізованого фешн ринку
  • Оптимізувати та структурувати фешн-бізнес, укладати договори, працювати в колаборації, здійснювати ЗЕД
  • Навчитися працювати з онлайн продажами, цифровими технологіями та просуватися через Інтернет та соціальні медіа
Опис форматів

Модуль 1. Модне право на допомогу модній індустрії

Чим український ринок принципово відрізняється від ринку Великобританії і США. Тренди у моді на стику технології та моди.

Модуль 2. Структурування модного бізнесу 

Організаційно-правова форма ведення бізнесу. Як побудувати відносини з партнером і інвестором. Колаборації. Франчайзинг. Договори з виробниками і швейними фабриками. Договори з дизайнерами і фотографами, моделями при роботі з колекціями. Авторське право в модній індустрії.

Модуль 3. Авторське право в модній індустрії

Лекція присвячена важливості інтелектуальної власності для модної індустрії. Наводяться інструменти охорони інтелектуальної власності, особлива увага приділяється авторським правам та дилемам в авторському праві: доктрина merger, фотографії в соціальних мережах як об’єкт спору. Лекція супроводжується прикладами спорів у вітчизняній та закордонній індустрії моди.

Модуль 4. Патентування технологій і дизайну в моді

Під час лекції  розглянемо особливості патентування винаходів, корисних моделей, промислових зразків. Зупинемось на  обсязі охорони – “патентній формулі” та зображеннях промислового зразка. Лекція буде ілюстрована українськими та іноземними прикладами охорони тканини, деталей одягу, взуття, конструкціям сумок, аксесуарів. Особливу увагу приділимо потенційним спорам, які виникають між дизайнерами, модними будинками (як офлайн, так і онлайн). Також, будуть наведені рекомендації як визначити порушення патентних прав в модній індустрії.

Модуль 5. Бренди і знаменитості

Що таке торговельна марка (ТМ) і основні вимоги до реєстрації ТМ. Розрізняльна здатність та функції ТМ. Ім’я, псевдонім людини, назва YouTube / Instagram каналу: ТМ чи комерційне найменування. Дохід від мерчандайзингу – виробництво товарів із символікою бренду чи людини. Знаменитість: ім’я, псевдонім, зовнішність та інші риси образу як об’єкт захисту. Досвід image rights в США, Європі та Україні. Контракти між брендами та знаменитостями (інфлюенсерами). Приклади недобросовісної конкуренції.

Модуль 6. Договори, як запорука успіху у фешн-бізнесі

Лекція приділена важливості договорів для модної індустрії. Наводяться приклади договорів у індустрії моди, особлива увага приділяється договорам з використання прав інтелектуальної власності, договорам на дистрибуцію товарі. Лекція супроводжується практичними порадами щодо істотних умов договорів та їх перевірки.

Модуль 7. Митниця і Fashion-індустрія

Документальне оформлення зовнішньоекономічної діяльності: контракт, товаросупровідні документи. Імпорт сировини та обладнання для виробництва одягу. Робота з митницею: код товару, митна вартість, країна походження та їх документальне підтвердження. Імпорт та експорт готового одягу. Джерела інформації для експортера до ЄС та інших країн. Митний контроль за додержанням прав інтелектуальної власності. Лекція буде супроводжуватися прикладами зі ЗМІ та з судової практики, які стосуються діяльності імпортерів одягу та тканини.

Модуль 8. Fashion: на перетині моди, науки та технологій

Опис розуміння явища новітньої моди сьогодні. Формування розуміння того, що сьогодні все нове в моді формується лише на перетині моди, науки та технологій. І саме це спонукає до аналізу того, як саме повинно бути сформоване те нове правове поле в даній галузі, яке може регулювати питання та проблеми, які не виникали у 20 сторіччі. Особлива увага надається тим напрямкам, де вже критично швидко мають відбуватися зміни з детальними аргументами, чому саме. А також будуть розглянуті приклади того, до чого може призвести нехтування вирішенням цих питань.

Модуль 9. Потрясіння у модному просторі

Потрясіння у модному просторі, та як саме особливо прокат за підпискою створює нову економічну модель для індустрії рітейлу. Ми обговоримо, як ця нова модель впливає на галузь роздрібної торгівлі та створить нові міркування правового порядку у всій екосистемі рітейлу. Зокрема, як ця модель впливає на право власності на дані, на конфіденційність та відповідальність, а також про те, як право власності клієнтів стає розпливчастою концепцією.

Модуль 10. Інтелектуальна власність в США. Що потрібно знати індустрії моди

Огляд ключових областей американського законодавства про інтелектуальну власність, що стосуються роздрібної торгівлі та моди, включаючи торговельні марки, авторські права та патенти на дизайн. Поширені підводні камені, яких слід уникати щодо дизайну та збуту продуктів, та найкращі практики для захисту та забезпечення захисту прав інтелектуальної власності та уникнення проблем порушень та підробок. Ідентифікація законодавства США, оскільки воно застосовується до маркування та вимог щодо експлуатації продукції в Угоді США, укладених з метою захисту інтелектуальної власності власника та / або максимізації його цінності в ланцюзі поставок, включаючи доручення, нерозголошення та ліцензійні угоди.

Команда проєкту
Святослав Бартош
Святослав Бартош
Партнер ЮФ «Bargen». Більше 7 років практичної роботи в сфері ЗЕД. У 2016-2017 роках очолював митний комітет Харківського відділення ЕВА.
Максим Попов
Максим Попов
Партнер Mentors Law Firm, юрист у сфері модної індустрії, автор телеграм каналу Fashion Law
Іларіон Томаров
Іларіон Томаров
Керівник практики інтелектуальної власності ЮФ «Василь Кісіль і Партнери». Член Комітету з паралельного імпорту INTA. Відзначений в 2020 р. як видатний фахівець Міжнародним рейтинговим видання World Trademark Review 1000 та Legal 500 Europe. 4 роки поспіль входить в ТОП-100 українських юристів за версією видання Юридичної газети.
Ольга Сімсон
Ольга Сімсон
директорка Інституту права, технологій та інновацій, професорка Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого
Микола Рехлицький
Микола Рехлицький
Старший юрист практики IP/TMT АО "Арцінгер", координатор напряму Copyright & Media. Один з трьох кращих in-house юристів з інтелектуальної власності за рейтингом видання "Юридична практика" у 2017 р. 'Notable practitioner' (помітний практик) у сфері IT за рейтингом видання "Ukrainian law firms. A handbook for foreign companies" у 2020 р.
Марія Ортинська
Марія Ортинська
партнерка IPStyle, автор INTA Country Guide по охороні та захисту торговельних марок в Україні; заступник голови Комітету з інтелектуальної власності Асоціації правників України; закінчила курс Womenswear Design London College of Fashion (2020).
Тім Гірш
Тім Гірш
Генеральний радник по спорідненню, технологічна компанія, що перетворює майбутнє догляду за домашніми тваринами за допомогою можливостей передачі даних та аналітики, венчурний фонд на 100 млн. долларів
Ілана Любін
Ілана Любін
Партнер у нью-йоркському офісі компанії Crowell & Moring та член корпоративної групи фірми та рекламної медіагрупи
Марина Лосєва
Марина Лосєва
Засновниця UFEG
Партнери
Стати партнером
Нам довіряють
840
Слухачів пройшли навчання
70
Випускники уклали контракт в індустрії
31
Компанія брала участь у сертифікації
75
Лекції прочитано топовими компаніями США